هرجا هستی یادت هستم
نوشته شده توسط : بهزاد

                  

http://omidkaviani.persiangig.com/document/ordibeheshte%2087/xomya8.jpg

     تو کجایی که ببینی زندگیم چه سوت و کوره
قربون چشای نازت"چشم تو از من چه دوره

نمی بخشم خودم و روزی که چشمات و بستی
اگه بودم پیش چشمات"من و تنها نمی زاشتی

کاش منم با تو می مردم"دیگه تنها نمی موندم
دستاتم از من گرفتی"مگه عاشقت نبودم

نمی دونی چه غریبم"میون این همه ادم
زنده موندن خیلی سخته"خودم و دارم می بازم

دیگه ارزشی نداره"عمر من رو به زواله
کاشکی بودی و می دیدی"کسی که به غم دچاره

()حالا من تنها نشستم " ای برادر خیلی خستم ()
()اسم تو برام عزیزه"هر جا هستی یادت هستم ()

 Hugs And Kisses 


 





:: برچسب‌ها: هرجا هستی یادت هستم , , , , , عکس ومتن عاشقانه ورومانتیک , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1387 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
yasna77 در تاریخ : 1392/5/17/4 - - گفته است :
اااااااااااااااااااااااااااپم بدوبیا.....................من لینکت کردم لطفا تو هم منو لینک کن ..............منتظرتمااااااااااااااا

/weblog/file/img/m.jpg
yasna در تاریخ : 1392/3/10/5 - - گفته است :
خدايا

به هر كه دوست ميداري

بياموز كه

عشق از زندگي كردن بهتر است

و به هر كس كه دوست تر ميداري

بچشان كه

دوست داشتن از عشق برتراست

/weblog/file/img/m.jpg
الیک در تاریخ : 1391/9/11/6 - - گفته است :
سلام خوبی؟ممنون که بهم سر زدی.وب جالبی داری.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: